Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 16:52 - Самота
Автор: annagateva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5976 Коментари: 4 Гласове:
4



Самота. Самотата ме убива. Аз ли нещо не съм наред? Аз ли съм странната и различната? Вярно, че съм си татуирала „Извънземно” на врата като знак, че съм нещо различно от всички останали, но тази убийствена самота ме побърква....

Каквото и да правя, където и да съм, с когото и да съм, с каквото и да се занимавам- в голям град или забутано село- аз винаг съм сама, абсолютно сама. Сякаш никой не разбира думите ми и не проумява дори една стотна от това, което се опитвам да кажа. Иначе всички много ме харесват и много ми се радват- онази вечно ухилена шматка, която е готова да изслуша всеки един проблем по всяко едно време на денонощието. Да, ама нея кой ще я чуе? Какво й е? Как се чувства? От какво има нужда всъщност?- тези неща нямат никакво значение за никой.

Вечер, когато остана сама със себе си, макар и с някой до мен в леглото, за пореден път осъзнавам колко съм сама и колко, по дяволите, съм неразбрана. Говоря, обяснявам се, показвам, доказвам...и пак нищо. Все едно нищо не съм направила. Ситуацията е същата, непроменена, и аз отново съм сама.  Сякаш взех да свиквам с тази самота. Има моменти, в които предпочитам да няма никой около мен, да се заровя в миша дупка и да не изляза никога от там. Е, да, ама защо тогава да живея? Къде е смисълът? Или просто съм създадена да живея в безкрайна, сива самота и никой да не може да ме разбере. А аз искам толкова малко- просто частица искрена любов от задъдено кътче на нечие сърце, за което знам, че поне за част от секундата бие за мен....дали ще я открия? Или пак ще съм сама? Все се надявам, нали надеждата умирала последна?....но взех да се уморявам вече от непрестанни надежди и очаквания за нещо, което май няма да се ми се случи...
image



Тагове:   сърце,   душа,   самота,   тъга,   любов,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ах, тииии...
29.11.2011 21:38
аннагатева такава....
цитирай
2. annagateva - ....
30.11.2011 09:03
Какво Анна Гатева? Все Гатева да е виновна...
цитирай
3. zoye - .......
30.11.2011 20:45
Имам чувството,че самата аз съм го написала това.Много истинско и много чувствено....нямам какво да кажа повече!!
цитирай
4. анонимен - samo edna edinstvena duma chrez ...
09.02.2012 21:56
samo edna edinstvena duma chrez koqto shte te nakaram da se usmihnesh pone zamalko
dumata e ,, KRATUNCHU'':)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: annagateva
Категория: Забавление
Прочетен: 172492
Постинги: 39
Коментари: 116
Гласове: 129
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031